home    about us   artists    unique items    recent openings   links    contact us

 

   current exhibition    next exhibition    previous exhibition   online exhibition

 
 
 

 

ΣΩΤΗΡΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ
ΕΚΘΕΣΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
28
Μαρτίου - 18 Απριλίου 2018

Ο Σωτήρης Ιωάννου παρουσιάζει την  τελευταία του δουλειά από 28 Μαρτίου μέχρι 18 Απριλίου,
στη Γκαλερί Κυπριακή Γωνιά στη Λάρνακα. Εγκαίνια από τη Βουλευτή Κα Σκεύη Κουκουμά,
Τετάρτη  28 Μαρτίου, 7.30 μ.μ.

 

PAINTING EXHIBITION
SOTIRIS IOANNOY
28 March
- 18 April 2018

Sotiris Ioannou presents his new work in his solo exhibition of paintings at Gallery Kypriaki Gonia
from 28 March until 18 April 2018. Opening by Mrs Skevi Koukouma, Member of the Parliament
on Wednesday 28 March, 7.30 p.m.

 
 


Για περισσότερες πληροφορίες

For more information
Для дополнительной информации
 

 

Tηλ. / Tel. / Тел.:
+357 24 621109
  &  +357 99 564 131
email: kypriaki.gonia@cytanet.com.cy

 

 

1. Maturing - Ωριμάζοντας

2. Expectant HopeΑναμενόμενη Ελπίδα

Ακρυλικό σε καμβά επικολλημένο σε ξύλο

Ακρυλικό σε καμβά επικολλημένο σε ξύλο

46 X 30 εκ. (Χωρίς κορνίζα)

46 X 30 εκ. (Χωρίς κορνίζα)

57 X 41 εκ. (Με κορνίζα)

57 X 41 εκ. (Με κορνίζα)

300

300

 

3. Division I - Διαίρεση Ι

4. Alone - Μόνος

Ακρυλικό σε καμβά επικολλημένο σε ξύλο

Ακρυλικό σε καμβά επικολλημένο σε ξύλο

30 X 46 εκ. (Χωρίς κορνίζα)

30 X 46 εκ. (Χωρίς κορνίζα)

41 X 57 εκ. (Με κορνίζα)

41 X 57 εκ. (Με κορνίζα)

€ 300

€ 300

 

5. Division II - Διαίρεση ΙI

6. Pentathaktilos Ι -Πενταδάκτυλος Ι

Ακρυλικό σε καμβά επικολλημένο σε ξύλο

Ακρυλικό σε καμβά επικολλημένο σε ξύλο

30 X 46 εκ. (Χωρίς κορνίζα)

30 X 46 εκ. (Χωρίς κορνίζα)

41 X 57 εκ. (Με κορνίζα)

41 X 57 εκ. (Με κορνίζα)

€ 300

€ 300

 

7. Solitude I - Μοναξιά I

8. Harmony - Αρμονία

Ακρυλικό σε καμβά επικολλημένο σε ξύλο

Ακρυλικό σε καμβά επικολλημένο σε ξύλο

30 X 46 εκ. (Χωρίς κορνίζα)

44 X 58 εκ. (Χωρίς κορνίζα)

41 X 57 εκ. (Με κορνίζα)

54 X 69 εκ. (Με κορνίζα)

300

400

 

9. Division IIΙ - Διαίρεση ΙIΙ

10. The Orange Grove I -Πορτοκαλεώνας I

Ακρυλικό σε καμβά επικολλημένο σε ξύλο

Ακρυλικό σε καμβά επικολλημένο σε ξύλο

42 X 57 εκ. (Χωρίς κορνίζα)

42 X 57 εκ. (Χωρίς κορνίζα)

54 X 68 εκ. (Με κορνίζα)

54 X 68 εκ. (Με κορνίζα)

€ 400

€ 400

 

11. Continuity - Συνέχεια

12. Solitude II - Μοναξιά II

Ακρυλικό σε καμβά επικολλημένο σε ξύλο

Ακρυλικό σε καμβά επικολλημένο σε ξύλο

42 X 57 εκ. (Χωρίς κορνίζα)

57 X 42 εκ. (Χωρίς κορνίζα)

54 X 68 εκ. (Με κορνίζα)

68 X 54 εκ. (Με κορνίζα)

€ 400

€ 400

 

13. Hope (Pentathaktilos) - Ελπίδα (Πενταδάκτυλος)

14. Lost Hope (Pentathaktilos) - Χαμένη Ελπίδα Πενταδάκτυλος

Ακρυλικό σε καμβά επικολλημένο σε ξύλο

Ακρυλικό σε καμβά επικολλημένο σε ξύλο

42 X 57 εκ. (Χωρίς κορνίζα)

42 X 57 εκ. (Χωρίς κορνίζα)

54 Χ 68 εκ. (Με κορνίζα)

54 Χ 68 εκ. (Με κορνίζα)

400

400

 

15. Pentathaktilos ΙΙ - Πενταδάκτυλος ΙΙ

16. Optimism (Pentathaktilos) - Αισιοδοξία 

Ακρυλικό σε καμβά επικολλημένο σε ξύλο

Ακρυλικό σε καμβά επικολλημένο σε ξύλο

42 X 57 εκ. (Χωρίς κορνίζα)   

42 X 57 εκ. (Χωρίς κορνίζα)             

54 Χ 68 εκ. (Με κορνίζα)

54 Χ 68 εκ. (Με κορνίζα)

400

400

 

17. Genetics - Γενετική

18. Pentathaktilos ΙΙ - Πενταδάκτυλος ΙΙ

Ακρυλικό σε καμβά επικολλημένο σε ξύλο

Ακρυλικό σε καμβά επικολλημένο σε ξύλο

30 Χ 46 εκ. (Χωρίς κορνίζα)   

37 Χ 54 εκ. (Χωρίς κορνίζα)   

41 Χ 57 εκ. (Με κορνίζα)

48 Χ 64 εκ. (Με κορνίζα)

€ 300

€ 350

 

19. The Orange Grove II -Πορτοκαλεώνας II

20. The Refugee - Πρόσφυγας

Ακρυλικό σε καμβά

Ακρυλικό σε καμβά επικολλημένο σε ξύλο

59 Χ 79 εκ. (Χωρίς κορνίζα)   

44 Χ 58 εκ. (Χωρίς κορνίζα)   

67 X 87 εκ. (Με κορνίζα)

54 Χ 69 εκ. (Με κορνίζα)

500

400

 

21. Solitude IIΙ - Μοναξιά IIΙ

22. Winter sky Vrisoulles I - Χειμωνιάτικος ουρανός Βρυσούλλες Ι

Ακρυλικό σε καμβά επικολλημένο σε ξύλο

Ακρυλικό σε καμβά

42 Χ 58 εκ. (Χωρίς κορνίζα)   

48 Χ 69 εκ. (Χωρίς κορνίζα)   

54 Χ 68 εκ. (Με κορνίζα)

57 Χ 77 εκ. (Με κορνίζα)

400

450

 

23. Winter sky Vrisoulles IΙ - Χειμωνιάτικος ουρανός Βρυσούλλες ΙΙ

24. Winter sky Asprovouniotissa Χειμωνιάτικος ουρανός Ασπροβουνιώτισσα

Ακρυλικό σε καμβά

Ακρυλικό σε καμβά

48 Χ 69 εκ. (Χωρίς κορνίζα)     

48 Χ 69 εκ. (Χωρίς κορνίζα)     

57 Χ 77 εκ. (Με κορνίζα)

57 X 77 εκ. (Με κορνίζα)

€ 450

€ 450

 

25. Winter morning in the olive grove I - Χειμωνιάτικο πρωινό στις ελιές Ι

26. Winter morning in the olive grove IΙ - Χειμωνιάτικο πρωινό στις ελιές ΙΙ

Ακρυλικό σε καμβά επικολλημένο σε ξύλο

Ακρυλικό σε καμβά επικολλημένο σε ξύλο

43 Χ 58 εκ. (Χωρίς κορνίζα)     

43 Χ 58 εκ. (Χωρίς κορνίζα)     

54 Χ 68 εκ. (Με κορνίζα)

54 Χ 68 εκ. (Με κορνίζα)

€ 400

€ 400

 

27. Poppies - Παπαρούνες

28. The Mound - Το ύψωμα

Ακρυλικό σε καμβά επικολλημένο σε ξύλο

Ακρυλικό σε καμβά επικολλημένο σε ξύλο

43 Χ 58 εκ. (Χωρίς κορνίζα)     

42 Χ 57 εκ. (Χωρίς κορνίζα)      

54 Χ 68 εκ. (Με κορνίζα)

54 Χ 68 εκ. (Με κορνίζα)

400

400

 

29. Bamboo copse - Καλαμιώνες

30. The Orange Grove III -Πορτοκαλεώνας III

Ακρυλικό σε καμβά επικολλημένο σε ξύλο

Ακρυλικό σε καμβά

42 Χ 58 εκ. (Χωρίς κορνίζα)      

69 Χ 49 εκ. (Χωρίς κορνίζα)      

54 Χ 68 εκ. (Με κορνίζα)

77 Χ 57 εκ. (Με κορνίζα)

€ 400

€ 450

 

 

ΣΩΤΗΡΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ
ΕΚΘΕΣΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
28/3 – 18/4/2018

Ο Σωτήρης Ιωάννου παρουσιάζει την  τελευταία του δουλειά από 28 Μαρτίου μέχρι 18 Απριλίου,
στη Γκαλερί Κυπριακή Γωνιά στη Λάρνακα.
Εγκαίνια από τη Βουλευτή Κα Σκεύη Κουκουμά, Τετάρτη  28 Μαρτίου, 7.30 μ.μ. 

Άνθρωπος και φύση, φύση και άνθρωπος είναι το  πλατύ πεδίο απ’ όπου εμπνέεται και αντλεί την καλλιτεχνική του ενέργεια ο Σωτήρης Ιωάννου. Η πολυμορφία,  η ωραιότητα  και η ζωοδοτική δύναμη του φυσικού περιβάλλοντος ασκούν μαγευτική επίδραση στις αισθήσεις του καλλιτέχνη, που σε συνδυασμό με τα προσωπικά βιώματα και τις φιλοσοφικές προσεγγίσεις του   βρίσκουν έκφραση στο δικό του καμβά μέσα από μια πανδαισία χρωμάτων, ιμπρεσσιονιστικών πινελιών, σχημάτων και γεωμετρικών μορφών. Η ανθρώπινη οντότητα έχει έντονη παρουσία στο έργο του. Η αποξένωση και η μοναξιά του  σύγχρονου ανθρώπου, η απομάκρυνση του από τη φύση και η κοινωνική αταξία στην οποία υποχρεώνεται να ζει,  είναι έννοιες αλληγορικά  τοποθετημένες  στη ζωγραφική του δημιουργία. Μέσα από το καλλιτεχνικό του έργο ο Σωτήρης Ιωάννου οραματίζεται την επαναφορά του ανθρώπινης ύπαρξης στην ομορφιά και την αρμονία της φύσης σε μία αλληλουχία τάξης, σεβασμού και ισορροπίας.

Ο Σωτήρης Ιωάννου γεννήθηκε στη Δερύνεια της Αμμοχώστου το 1952. Προς τα τέλη της δεκαετίας του 50 μετανάστευε μαζί με την οικογένειά του στην Αγγλία. Κατά τη διάρκεια της φοίτησής του στο Γυμνάσιο,  οι τοπικές δημοτικές αρχές του απένειμαν διάφορα βραβεία για εργασίες του στην τέχνη. Σπούδασε Κεραμική στο Camberwell School of Art & Crafts στο Λονδίνο. Αμέσως μετά την αποφοίτησή του δημιούργησε το δικό του εργαστήρι κεραμικής μαζί με άλλους κεραμίστες στο Νότιο Λονδίνο, όπου συνέχισε να εργάζεται  εμπνεόμενος από την προκλασική κυπριακή κεραμική, η οποία συνέχισε να επηρεάζει τα έργα του. Στα αρχικά στάδια της δημιουργικής του πορείας διαπίστωσε ότι η επίδραση που είχε η προκλασική κυπριακή τέχνη καθώς και η  πρωτόγονη κεραμική της Εγγύς και Μέσης Ανατολής,  λειτουργούσε πάνω του κάπως ανασταλτικά και  δεν του επέτρεπε να εκφραστεί πλήρως ελεύθερα. Προσπάθησε να πειραματιστεί με άλλα υλικά όπως το Perspex και το γυαλί, ανακάλυψε όμως ότι σε αρκετές περιπτώσεις  δεν ήταν   τόσο εύπλαστα όσο ο πηλός λόγω της στερεής τους  σύστασης. Διαπίστωσε ακόμη ότι χρησιμοποιώντας συμπαγή υλικά δεν ήταν πάντοτε δυνατό να  δείξει  τις χρωματικές μορφές στο περιβάλλον με τον  τρόπο που  η ζωγραφική μπορεί. Δεν  έχουν με άλλα λόγια  τα υλικά αυτά την υγρότητα της ζωγραφικής και δεν προσφέρουν τη  δυνατότητα για να φανεί η ρευστότητα της κίνησης με τον ίδιο τρόπο   που η ζωγραφική επιτρέπει και μπορεί.

Με δεδομένες τις πιο πάνω διαπιστώσεις του, η ζωγραφική άρχισε σταδιακά να  τον κερδίζει. Έτσι στην πορεία,  ο Σωτήρης  απομακρύνεται σιγά-σιγά από τον πηλό ως υλικό έκφρασης  και αρχίζει αποκλειστικά να χρησιμοποιεί την μπογιά για τη δημιουργία των έργων του. Στις δεκαετίες του 70 και 80  διοργάνωσε διάφορες εκθέσεις στο Λονδίνο  και άλλες πόλεις της Βρετανίας, εκθέτοντας έργα κεραμικής και  ζωγραφικής. Εκθέτει επίσης κάποια από τα έργα του σε μόνιμες ιδιωτικές εκθέσεις μοντέρνας τέχνης  στην Αγγλία Στα μέσα του 2000 αποφάσισε να επαναπατριστεί στην  Κύπρο, επιστρέφοντας στις ρίζες του. Με την επιστροφή του άνοιξε ιδιωτική σχολή, όπου διδάσκει τέχνη και  ζωγραφίζει. 


PAINTING EXHIBITION
SOTIRIS IOANNOY
28 March – 18 April 2018

Sotiris Ioannou presents his new work in his solo exhibition of paintings at Gallery Kypriaki Gonia
from 28 March until 18 April 2018. Opening by Mrs Skevi Koukouma, Member of the Parliament
on Wednesday 28 March, 7.30 p.m.


Nature and man, man in nature is the theme Sotiris Ioannou has used as his inspiration in this current series of canvasses. Natures’ blunt and at times harsh beauty, its organic and geometric forms, and the subtle physical strength of the environment have been used to portray the artists’ personal impression of how nature, at times, reflects human emotions and philosophies. Sotiris not only uses natures’ accidental landscaping in an allegoric manner, he exploits natures geometric and organic forms, supplemented and enhanced by the use of vibrant base colours to illustrate how nature at times encapsulates human emotions, such as loneliness, division, solitude etc. and, the futility of these emotions is reflected in their subsequent consequences and effect on the natural order by these ephemeral and at times negative emotions. He also attempts to illustrate how nature can be a harmonious and positive antidote to perceived personal or wider injustices.

Sotiris Ioannou was born in Dherynia in Cyprus in 1952. In the late fifties he migrated with his family to England. During his Secondary school years he was awarded a number of prizes for his art work by the local municipal council.

On leaving school in 1972 he attended The Camberwell School of Art & Crafts in London to study Ceramics.He attended Camberwell between 1972 / 1976 where he attained a 2/2 in Three Dimensional Design (Ceramics). After graduation he set up a pottery studio with other potters in South London where he continued to work, using, as his inspiration, pre-classical Cypriot pottery, which continues to influence him.

During the early years he found that his work, influenced by pre-classical Cypriot as well as primitive Middle and near East pottery was restrictive and would not allow him to fully express himself. He tried experimenting with other mediums such as Perspex and glass, but found they were in many ways as restrictive as clay due to their solid state. He found that by using solid mediums as the ‘canvas’ it was not always possible to show how colour shapes the environment in the way that paint does, as these mediums were too solid as base materials. They did not have the fluidity of paint. They would not or could not allow the liquidity of movement in the same way that paint can and does. He found that his interest in colour and the shape that colour has on the environment, plus the restrictive nature of clay and other solids meant he was beginning to use paint more and more as a means of expression more so than the use of  other mediums. 

Sotiris gradually went away from ceramics as a medium of expression and began exclusively using paint to create his work During the 1970s’ and 1980s’ he had a number of exhibitions in London and the midlands, exhibiting both ceramic works and paintings.He also has some of his work in permanent private exhibitions of modern art in England.

During the late 1980s’ he gradually stopped showing his work in public exhibitions and only worked on private commissions due to his increasing commitments in teaching art and the growth of his Interior Design busyness’ the mid-2000s’ he decided to come back to Cyprus, to return to his roots. Since his return he has opened a private school, where he teaches art, and has also been painting fulltime

 
     
 

 

 
 

© Gallery Kypriaki Gonia